Til studerende

Hvordan er Arla?

En virksomhed har sin egen identitet og karakter. Det sætter sine spor i virksomhedens mission, vision og etiske programmer.

Closer to nature

Her er en række links, som du kan bruge, hvis du vil beskrive, hvordan Arla er og gerne vil opfattes. Du kan også læse om, hvilke strategier, vi vil anvende for at nå vores mål.


Læs om, Arlas identitet og personlighed:
Arlas værdier

Du kan også læse om vore etiske progam og vores tanker om CSR her (Corporate Social Responsibility)

Mission og vision 

Læs om, hvad vi ser som vores hovedopgaver i forhold til omverdenen:

Strategier

Hvad vil vi konkret gøre for at opfylde vores mission og nå vores vision:

Også vores miljøstrategi skal være stærkt funderet i virksomhedens identitet. Vores ansvarlighed skal kunne ses og mærkes hele vejen fra ko til bord. På denne side finder du alle oplysninger om vores miljøstrategi, som rækker frem mod år 2020:

Miljøstrategi 2020

Vil du gerne vide, hvad vi lægger vægt på i forhold til medarbejdere og ledelse, kan du læse mere her:
Karriere i Arla 

Arla præsentation 2014

Arla er et globalt andelsmejeri ejet af europæiske mælkeproducenter. Vores produkter sælges over hele kloden. 

Læs hele præsentationen her
Om virksomheden

KONTAKT OG ÅRSRAPPORTER

Her kan du tage kontakt til Arla og se hvilke lande Arla operer i. Her kan du også se vores årsrapporter.

Årsrapporter

Kontakt