Forbrugerservice - Arla Forum

Kan piskefløde fryses? Må græsk farsbrød med persille bruges til pålæg dagen efter, og er stegetiden for to lammekøller dobbelt så lang, som for én?

I de første mange år havde køkkenet ikke en egentlig forbrugerservice. I de tidligere køkkener var der en telefon til varebestilling, og skulle forbrugerne finde på at ringe - stak konsulenten hånden i en plastpose, tog telefonen og svarede venligt på de spørgsmål, der måtte komme.

I begyndelsen af 90'erne ringede telefonen imidlertid så meget, at udviklingsarbejde og telefonpasning ikke var foreneligt, og køkkenet fik derfor oprettet en systematisk form for telefonpasning, senere benævnt forbrugerservice, hvor hver konsulent i køkkenet havde fast telefonvagt.

Forbrugerservice, er nu afløst af Arla Forum, men du kan stadigvæk træffe en konsulent hver dag og få svar på madlavningstekniske spørgsmål samt svar på mange andre spørgsmål.  

Har du brug for at komme i kontakt med Arla, kan du gøre dette HER!

Mission

Arlas mission er at tilbyde moderne forbrugere mælkebaserede fødevarer, som skaber inspiration, tryghed og velvære.

Læs mere (engelsk)