Inspiration
Metoder til lancering:
- Målgruppe segmentering
- Marketing mix
- Emballage design
Andre metoder må gerne anvendes.
Inspiration til metoder: Designkit.org
Vi i Arla har udviklet en boblende læskedrik lavet efter islandske traditioner, hvor mælk fermenteres og drænes for at skabe henholdsvis skyr og Mysa – en klar og næringsrig drik. Normalt kan Mysa delen ikke bruges til forbrugerprodukter, grundet smag.
Vi har, ved at fermentere en ekstra gang og tilsætte juice, skabt en smagfuld drik der kan erstatte sodavand, som samtidigt er sund og naturlig. Mysa er derfor en ny produktkategori for Arla i form af en læskedrik samt et upcyclet spildprodukt.
Metoder til lancering:
- Målgruppe segmentering
- Marketing mix
- Emballage design
Andre metoder må gerne anvendes.
Inspiration til metoder: Designkit.org
Muligheder og Idéer bliver transformeret til et udviklet produkt, emballage og lanceringsplan. Der udvikles en plan for hvordan det hele skal udføres og igangsættes for at sikre en succesfuld og rettidig lancering.
Læs mere om de andre cases herunder.