Inspiration
Metoder til indsamling af data:
- Interviews
- Surveys
- Observationer
Andre metoder må gerne anvendes.
Inspiration til metoder: Designkit.org
Forbrugere er i stigende grad optagede af sundhed og funktionelle fødevarer. Dette viser sig bl.a. ved, at 1/3 af de danske forbrugere ofte køber produkter, som har specifikke sundhedsmæssige fordele, og mere end 70% af unge viser interesse i diæter skræddersyede til deres specifikke behov.
Samtidig ved vi at mælk er positivt forbundet med bl.a. mave –og tarm sundhed, muskelopbygning, kognitiv evne, og nylige trends peger på, at forbrugere i øget grad benytter sig af mælkeprodukter i forbindelse med f.eks. træning til at få energi og styrke.
Metoder til indsamling af data:
- Interviews
- Surveys
- Observationer
Andre metoder må gerne anvendes.
Inspiration til metoder: Designkit.org
I denne fase undersøges der og findes problemer som kan løses, eller kundebehov der kan imødekommes. Disse skaber muligheder som skal være i overensstemmelse med Arlas strategi, og brands.
Læs mere om de andre cases herunder.