Inspiration
Metoder til idégenerering og tests:
- Brainstorm
- Storyboard
- Prototyping
Andre metoder må gerne anvendes.
Inspiration til metoder: Designkit.org
Unge forbrugere fravælger i højere grad mælken som drik. Fra 2009 til 2021 er andelen af unge mellem 15-34 der drikker mælk faldet fra 42% til 28%, og flere og flere forbrugere substituerer mælk med drikke som juice og sodavand.
Vi har identificeret en innovationsmulighed i projektet ‘hint of’, hvor vi gennem mælk med et strejf af lækre smage vil forsøge at opmuntre forbrugerne til at drikke mere mælk og gerne alene, for dermed at nyde godt af produktets naturlige sundhedsfordele.
Metoder til idégenerering og tests:
- Brainstorm
- Storyboard
- Prototyping
Andre metoder må gerne anvendes.
Inspiration til metoder: Designkit.org
Her udformes og beskrives lovende innovationsmuligheder og idéer, som testes for værdi hos kunderne. Ved de mest lovende muligheder laves der en vurdering af match med Arlas strategi, brands, samt hvor innovative og realistiske de er.
Læs mere om de andre cases herunder.