Pressemeddelelse

Arla næststørste varemærke i Sverige

Den svenske avis Veckans Affärer gennemfører hvert år en undersøgelse, i hvilken de 100 mest kendte svenske varemærker indgår. I år er det Volvo, Arla og Nokia, der står svenskerne nærmest. Resultatet viser ikke kun, at forbrugerne har kendskab og tillid til disse, men også at man deler de værdier varemærkerne står for. På en skala fra 1 til 5 scorede Arla 4,13 point, sammenlignet med Volvos 4,20. ''Rund og dejlig malkeko'' var forbrugernes kommentar. På fjerdepladsen kom Marabou, og som nummer fem Ica (svensk købmandskæde).

Skrevet af

Arla Pressevagt
Primær kontaktperson

Arla Pressevagt

Kun henvendelser fra pressen.

Jonas Barfoed
Primær kontaktperson

Jonas BarfoedPressemedarbejder

Susie Munk Jensen
Primær kontaktperson

Susie Munk Jensen PR & Communication Manager