Spil
https://www.arla.dk/om-arla/arla-food-movers/tidligere-undervisningsmateriale/2023/spil/
https://www.arla.dk/om-arla/arla-food-movers/tidligere-undervisningsmateriale/2023/spil/
https://www.arla.dk/produkter/arla-karolines-kokken/jul/julekalender/konkurrencebetingelser/
Sales & Marketing Global Brand Manager Udvikler, driver og leverer globale brandingstrategier og planer for at muliggøre værdiskabelse for Arla og vores kunder. Støtter udviklingen af den globale
https://www.arla.dk/company/job-and-career/inside-arla/sales--marketing/
IT IT Architect Sikrer en up-to-date it-arkitektur og kontinuerlig innovation af effektive og omkostningseffektive løsninger. Opretter business cases om infrastrukturprojekter og udforsker nye
https://www.arla.dk/om-arla/omtanke/maden/madspild/madmyter/
https://www.arla.dk/om-arla/kontakt/jobsogning-og-praktik/bliv-chauffor/
Mød Arla
Mød Arla
Vores værdier
Den første udgave af Karoline er en lille stofko - skabt af et par rød- og hvidternede køkkengardiner. Men senere fik man skaffet en kunstig ko i legemesstørrelse med et tilhørende bånd, der fortalte
https://www.arla.dk/produkter/arla-karolines-kokken/vores-historie/koen-karoline/
Øgede handelshindringer tvinger i starten af 60’erne landbruget til at sænke eksportpriserne. For at dette ikke skal betyde prisstigninger for de danske forbrugere, nedsætter staten i afgifterne på
https://www.arla.dk/produkter/arla-karolines-kokken/vores-historie/pop-popper-og-poser-60erne/
Dansk mejeribrug vil i starten af 60´erne sælge flere mejeriprodukter. Det er derfor oplagt at spinne videre på de gode erfaringer fra den rød- og hvidternede ko Karoline.