Sider (359)
Off grid cooking
Lurpak® giver dig unikke madoplevelser i det fri. Lurpak® er sammen med kokken Jesper Krabbe taget ud til 6 ikoniske steder i Danmark for at inspirere dig til stemningsfulde madoplevelser i vores
Job & karriere
Vil du være med til at få Lurpak®, Castello® og Arla® produkter ud til hele verden? Vil du være en del af et team, som har store ambitioner, udfordrende opgaver, højt til loftet og mange
Yoghurt
Yoghurt er gået fra at være en klassisk morgenmadsspise med frugtfyld til at glæde familier med alt fra græsk yoghurt, frozen yoghurt til yoghurt dressinger og de populære drikkeyoghurter. Interessen
Pop, popper og poser - 60'erne
Øgede handelshindringer tvinger i starten af 60’erne landbruget til at sænke eksportpriserne. For at dette ikke skal betyde prisstigninger for de danske forbrugere, nedsætter staten i afgifterne på
https://www.arla.dk/produkter/arla-karolines-kokken/vores-historie/pop-popper-og-poser-60erne/
Festuge i Århus
Der er et mylder af mennesker. Uret på væggen viser, at der er demonstration igen kl. 14.00, og folk er allerede begyndt at tage opstilling: ”Nye måder at anvende cremefraiche på”, står der på tavlen.
https://www.arla.dk/produkter/arla-karolines-kokken/vores-historie/festuge-i-arhus/
Den vippende ost
Ved flere demonstrationer havde jeg bemærket, at publikum sad og skubbede til hinanden og rynkede på næsen, hver gang jeg omtalte eller brugte de gule skæreoste. Det undrede mig, for ostene var ikke
https://www.arla.dk/produkter/arla-karolines-kokken/vores-historie/den-vippende-ost/
M/K, kartoffelkur, fodbold - 80'erne
I midten af 80’erne er der kun halvt så mange landbrug, som der var i 60’erne. Rationaliseringer sætter spor overalt, i dette årti nedlægges over 500 mejerier.
https://www.arla.dk/produkter/arla-karolines-kokken/vores-historie/mk-kartoffelkur-fodbold-80erne/
Uniformens udvikling gennem 4 årtier
Dansk mejeribrug vil i starten af 60´erne sælge flere mejeriprodukter. Det er derfor oplagt at spinne videre på de gode erfaringer fra den rød- og hvidternede ko Karoline.
Mælkepop på Axeltorv
Dansk mejeribrug vil i starten af 60´erne sælge flere mejeriprodukter. Det er derfor oplagt at spinne videre på de gode erfaringer fra den rød- og hvidternede ko Karoline.
https://www.arla.dk/produkter/arla-karolines-kokken/vores-historie/malkepop-pa-axeltorv/
Vores forretning
Mød Arla
Heine Kuhr
https://www.arla.dk/om-arla/landmandsejet/mod-vores-ejere/interview-landmand-2/