Social Media Husregler

Arla Foods er et andelsselskab med næsten 10.000 mælkeproducenter og 18.000 engagerede medarbejdere.

På Arlas sociale medier vil vi gerne i dialog om vores produkter, aktiviteter og services. Du er meget velkommen til at stille spørgsmål, komme med forslag, poste billeder og give din mening til kende på Arla-relaterede emner. Vores sociale medier skal være et rart sted for alle, derfor beder vi dig om at overholde følgende husregler

Hold tråden ren

Vi beder om, at du holder dig til emnet i de debattråde, der er på siden. Vil du debattere et andet emne, er du velkommen til selv at starte en ny tråd med et andet emne til debat på siden.

Vi er heller ikke interesserede i samme kommentar på en række posts – hold dig venligst til emnet, så du ikke generer andre brugere.

Opslag og kommentarer, der udelukkende har til formål at afspore debatten med henblik på at fremme en bestemt sag og derved ikke lægger op til dialog, kan blive slettet uden varsel.

Sprog

Vi opfordrer til, at vores brugere holder en sober tone for at sikre en god debatkultur. Det betyder, at vi ikke accepterer kommentarer eller bemærkninger, der på nogen måde kan chikanere, true eller nedgøre andre. Vi accepterer ikke uanstændige eller krænkende kommentarer eller materiale, bandeord, eksplicitte seksuelle referencer og uhensigtsmæssig terminologi i almindelighed.

Undersøgelser

Er du studerende og ønsker at lave en undersøgelse om vores forbrugere, beder vi dig om at henvende dig til os og ikke selv lægge et opslag på siden. Evt. opslag af denne karakter vil blive slettet.

Anonymitet

Henvendelser fra anonyme profiler bliver ikke besvaret. Gentagne henvendelser fra anonyme profiler bliver slettet i henhold til Facebooks egne regler.

Undlad reklame og spam

Kun Arla-relaterede emner, tak. Vi er ikke interesserede i emner og materiale, der fremmer andre virksomheder og begivenheder – dvs. ingen reklamer, kædebreve og lignende.

Blokering

Vær opmærksom på, at brugere, der bevidst bryder vores husregler, kan blive blokeret uden varsel. Vi behandler ikke udelukkelsessager direkte på vores sociale medier af respekt for den udelukkede. Brugere, der føler sig uretmæssigt blokeret fra vores sociale kanaler, kan skrive til arladialog@arlafoods.com.

Indlæg, kommentarer, grafik, videoer og andet materiale indsendt af fans på denne side repræsenterer ikke nødvendigvis Arlas holdninger og værdier.

I tillæg til ovenstående henviser vi desuden til Facebooks eget regelsæt, som du kan læse her: https://www.facebook.com/legal/terms