Send os en mail

Har du spørgsmål, ris eller ros, er du meget velkommen til at sende en mail til arladialog@arlafoods.com.

Vi bestræber os på at besvare din henvendelse så hurtigt som muligt, men da vi modtager rigtig mange henvendelser, kan der godt gå 2-3 dage, før du hører fra os.

Det kan også være, at du kan finde svar på dit spørgsmål her

Ønsker du at reklamere over et produkt?

Har du oplevet problemer med et Arla produkt, så send os din reklamation til Arladialog@arlafoods.com med Reklamation i emnefeltet.

For at kunne behandle din reklamation, skal henvendelsen indeholde:

  1. Produktnavn
  2. Mht dato og eventuelt klokkeslæt
  3. Beskrivelse af problemet

Allerhelst vil vi gerne have tilsendt et billede af produktets forside og produktionsoplysningerne*. Du må også meget gerne sende et billede eller en video af problemet, hvis det er synligt, da det giver os bedre mulighed for at kunne behandle din reklamation og foretage eventuelle rettelser på mejeriet.

*Produktionsoplysninger består af holdbarhedsdato, produktionstidspunkt og -kode. Det kan nogle gange være svært at tyde, hvad der er produktionstidspunkt og -kode, men oplysningerne er typisk stemplet i forbindelse med holdbarhedsdatoen. Er du i tvivl, så send os et billede af emballagen + emballageteksten.