EM-kampagne øger trafikken på hjemmesiden
- Læs tid
- 1 min
- Publiceret
- 21 juni 2000
- Kontaktpersoner:
- Skrevet af
Tv-reklamerne med Benny-figuren har været med til at gøre Arla Foods' logo og navn kendt. Her er Benny i selskab med landsholdsspillerne Søren Colding og Thomas Helveg på et af de postkort, som man kan sende fra Arla Foods' hjemmeside.
Markedsføringen af Arla Foods’ hjemmeside på mælkekartonerne og i tv-reklamerne med Benny har fået flere tusinde danskere til computerne.
Foreløbig har 10.000 tippet EM-vinderen på Arla Foods’ hjemmeside, og 10.000 har været inde på siden for at spille fodboldspil med Benny og landsholdet. Desuden er der solgt mere end 4.000 landsholds t-shirts.
Arla Foods er et internationalt mejeriselskab ejet af 8000 landmænd fra Danmark, Sverige, Storbritannien, Tyskland, Belgien, Luxembourg og Holland. Arla Foods er en af de førende aktører inden for den internationale mejeriverden, med kendte mærker som Arla®, Lurpak®, Puck® og Castello®. Arla Foods fokuserer på at levere mejeriprodukter fra bæredygtigt landbrug og drift, og er også verdens største producent af økologiske mejeriprodukter.