EM-kampagne øger trafikken på hjemmesiden

Læs tid
1 min
Publiceret
21 juni 2000
Kontaktpersoner:
Skrevet af

Tv-reklamerne med Benny-figuren har været med til at gøre Arla Foods' logo og navn kendt. Her er Benny i selskab med landsholdsspillerne Søren Colding og Thomas Helveg på et af de postkort, som man kan sende fra Arla Foods' hjemmeside.

Markedsføringen af Arla Foods’ hjemmeside på mælkekartonerne og i tv-reklamerne med Benny har fået flere tusinde danskere til computerne.
Foreløbig har 10.000 tippet EM-vinderen på Arla Foods’ hjemmeside, og 10.000 har været inde på siden for at spille fodboldspil med Benny og landsholdet. Desuden er der solgt mere end 4.000 landsholds t-shirts.

Arla Foods er et internationalt mejeriselskab ejet af 8000 landmænd fra Danmark, Sverige, Storbritannien, Tyskland, Belgien, Luxembourg og Holland. Arla Foods er en af de førende aktører inden for den internationale mejeriverden, med kendte mærker som Arla®, Lurpak®, Puck® og Castello®. Arla Foods fokuserer på at levere mejeriprodukter fra bæredygtigt landbrug og drift, og er også verdens største producent af økologiske mejeriprodukter.

Skrevet af

Arla Pressevagt
Arla Pressevagt Kun henvendelser fra pressen.
Bjarke Munk Kamstrup
Bjarke Munk Kamstrup Pressechef bjaka@arlafoods.com +45 2452 6956
Jonas Barfoed
Jonas Barfoed Pressemedarbejder jbark@arlafoods.com +45 9131 1260
Susie Munk Jensen
Susie Munk Jensen PR & Communication Manager susie.jensen@arlafoods.com +45 24640663