Harmonie og det franske sortiment tager til Paris

Læs tid
1 min
Publiceret
11 oktober 2000
Kontaktpersoner:
Skrevet af

Økologi og det franske sortiment bliver de to hovedemner på Arla Foods’ stand på den internationale fødevaremesse Sial, der finder sted i Paris fra 22. til 26. oktober.

“Vi præsenterer selvfølgelig vores franske sortiment til delikatesse og selvbetjening, men vi bruger også en væsentlig del af den 126 kvadratmeter store stand til at præsentere det nye økologiske sortiment under Harmonie mærket med otte ostetyper samt smør”, siger projektleder for Sial-messen, Henrik Hjorth.
Han fortæller videre, at man forventer at skulle besvare en del spørgsmål omkring Arla Foods, idet Sial er den første internationale messe efter fusionen. Der er i den forbindelse lavet en forkortet version af fusions-videoen fra 6. juni, som vil køre non-stop på standen.
Sial-messen har 5000 udstillere, og der forventes omkring 135.000 besøgende fra det meste af verden, dog vil ca. 60 pct. af gæsterne være franskmænd.

Arla Foods er et internationalt mejeriselskab ejet af 8000 landmænd fra Danmark, Sverige, Storbritannien, Tyskland, Belgien, Luxembourg og Holland. Arla Foods er en af de førende aktører inden for den internationale mejeriverden, med kendte mærker som Arla®, Lurpak®, Puck® og Castello®. Arla Foods fokuserer på at levere mejeriprodukter fra bæredygtigt landbrug og drift, og er også verdens største producent af økologiske mejeriprodukter.

Skrevet af

Arla Pressevagt
Arla Pressevagt Kun henvendelser fra pressen.
Bjarke Munk Kamstrup
Bjarke Munk Kamstrup Pressechef bjaka@arlafoods.com +45 2452 6956
Jonas Barfoed
Jonas Barfoed Pressemedarbejder jbark@arlafoods.com +45 9131 1260
Susie Munk Jensen
Susie Munk Jensen PR & Communication Manager susie.jensen@arlafoods.com +45 24640663