Landsholdet og Arla Foods mod nye mål
- Læs tid
- 1 min
- Publiceret
- 04 oktober 2000
- Kontaktpersoner:
- Skrevet af
Det danske fodboldlandshold rejser torsdag formiddag til Belfast for på lørdag at møde Nordirland i den første af to VM-kvalifikationskampe på kun fem dage. Onsdag i næste uge gælder det Bulgarien på hjemmebane i Parken.
“Vi håber selvfølgelig, at landsholdet fortsætter de gode takter både på det sportslige plan og i forhold til sponsoratet. På det sportslige plan har Danmark jo ikke tabt under den nye landstrænerduo, og hvad angår sponsoratet, kan landsholdet forhåbentlig fortsætte med at udbrede kendskabet til Arla Foods, sådan som det skete efter Arla Foods-fusionen”, siger sponsorchef Benny Eriksen.
Arla Foods er et internationalt mejeriselskab ejet af 8000 landmænd fra Danmark, Sverige, Storbritannien, Tyskland, Belgien, Luxembourg og Holland. Arla Foods er en af de førende aktører inden for den internationale mejeriverden, med kendte mærker som Arla®, Lurpak®, Puck® og Castello®. Arla Foods fokuserer på at levere mejeriprodukter fra bæredygtigt landbrug og drift, og er også verdens største producent af økologiske mejeriprodukter.