Jagten er gået ind på den nye Arla Mini pige m/k
- Læs tid
- 1 min
- Publiceret
- 18 december 2002
- Kontaktpersoner:
- Skrevet af
En ny Arla Mini med jordbærsmag kan fra nytår fås i de danske butikker, og nu melder spørgsmålet sig: Hvem skal være Jordbær?
Vi har allerede en Kakao, en Vanille og en Naturel, der har gjort sig grundigt bemærket i løbet af 2002.
Men hvem vil være det nye medlem af Arla Mini familien?
Vi ved allerede, at personen vil blive kendt under navnet Jordbær, men om det bliver en pige eller en dreng, bliver først afgjort i løbet af en ny serie reklamefilm, som produktchef i Division Danmark Karsten Jeppesen er klar med til lanceringen i januar. Reklamefilmene er inspireret af tv-kanalernes realityshows, og i dem følger man forskellige personer, som håber på at få lov til at personificere Jordbær.
Sideløbende foregår der en casting på nettet på www.ministars.dk, hvor alle interesserede kan indsende et indslag med sig selv i rollen som Jordbær eller stemme på deres favoritter.
Sådan ser trøjen ud, men hvem skal bære den? Uanset hvem det bliver, vil personen utvivlsomt få en del opmærksomhed.
Nogle af indslagene vil blive vist på hjemmesiden, og hvis man er heldig, kan indslaget blive udvalgt til at være med i en af de følgende reklamefilm.
Men Karsten Jeppesen understreger, at der er tale om et reklametiltag og altså ikke en rigtig konkurrence.
Kampagnen begynder efter nytår, og til marts vil finalisterne være udvalgt.
I maj bliver den udvalgte Arla Mini Jordbær så endelig afsløret.
Arla Foods er et internationalt mejeriselskab ejet af 8000 landmænd fra Danmark, Sverige, Storbritannien, Tyskland, Belgien, Luxembourg og Holland. Arla Foods er en af de førende aktører inden for den internationale mejeriverden, med kendte mærker som Arla®, Lurpak®, Puck® og Castello®. Arla Foods fokuserer på at levere mejeriprodukter fra bæredygtigt landbrug og drift, og er også verdens største producent af økologiske mejeriprodukter.