Nem jul på hjemmesiderne
- Læs tid
- 1 min
- Publiceret
- 04 december 2002
- Kontaktpersoner:
- Skrevet af
Traditioner haves - fornyelser søges.
Således lød brugernes tilbagemelding til internet-redaktionen på Arla Foods’ danske hjemmeside, da redaktionen tidligere på året bad om ønsker til årets juletema.
»Alle opskrifter, der på en eller anden måde er tidsbesparende uden at gå på kompromis med traditionerne, er populære hos brugerne«, siger forbrugerredaktør Maja Møller, Arla Foods.
En stor del af juletemaet tager derfor udgangspunkt i enkle og nemme juleopskrifter. Nordisk jul er en anden del af årets juletema på hjemmesiden, fordi brugerne også ønskede at kende mere til mad- og juletraditionerne i vores nære nabolande.
Også Arla Foods’ svenske hjemmeside er fyldt med gode råd til den tilstundende højtid. Her finder man opskrifter til det klassiske svenske julebord med sild og juleskinke, men også opskrifter på mere eksotiske juleretter som safran-rejer i appelsin, kylling med julemust (svensk julesodavand) og æblecouscous i feta.
Ud over julemad og julebag er der på begge hjemmesider en lang række gode tips til julepynt, julegaver m.m.
Arla Foods er et internationalt mejeriselskab ejet af 8000 landmænd fra Danmark, Sverige, Storbritannien, Tyskland, Belgien, Luxembourg og Holland. Arla Foods er en af de førende aktører inden for den internationale mejeriverden, med kendte mærker som Arla®, Lurpak®, Puck® og Castello®. Arla Foods fokuserer på at levere mejeriprodukter fra bæredygtigt landbrug og drift, og er også verdens største producent af økologiske mejeriprodukter.