Arlas hjemmeside delt i rødt og grønt

Læs tid
1 min
Publiceret
17 september 2003
Kontaktpersoner:
Skrevet af

Når du klikker dig ind på Arla Foods’ hjemmeside, bliver du nu mødt af enten et Arla i rødt eller et Arla i grønt – helt afhængig af hvilken adresse, du benytter.

Delingen mellem forbrugerstof og virksomhedsstof sker for at sætte mere fokus på de enkelte områder. Samtidig sikrer ændringen, at du nemt kan bevæge dig imellem de to stofområder uden at spekulere over, om det nu hører hjemme i det røde eller det grønne univers.På adressen www.arla.dk mødes du af det røde Arla masterbrand og kommer inden for i et forbrugerunivers med opskrifter, produktnyheder, konkurrrencer og fakta om produkterne.

Hvis du derimod taster www.arlafoods.dk kommer du ind i det grønne virksomhedsunivers, hvor du kan hente nyheder fra virksomheden, finde fakta om eksempelvis virksomhedens størrelse, placeringer på verdenskortet, historie, miljøforhold og jobsøgning.

Arla Foods er et internationalt mejeriselskab ejet af 8000 landmænd fra Danmark, Sverige, Storbritannien, Tyskland, Belgien, Luxembourg og Holland. Arla Foods er en af de førende aktører inden for den internationale mejeriverden, med kendte mærker som Arla®, Lurpak®, Puck® og Castello®. Arla Foods fokuserer på at levere mejeriprodukter fra bæredygtigt landbrug og drift, og er også verdens største producent af økologiske mejeriprodukter.

Skrevet af

Arla Pressevagt
Arla Pressevagt Kun henvendelser fra pressen.
Bjarke Munk Kamstrup
Bjarke Munk Kamstrup Pressechef bjaka@arlafoods.com +45 2452 6956
Jonas Barfoed
Jonas Barfoed Pressemedarbejder jbark@arlafoods.com +45 9131 1260
Susie Munk Jensen
Susie Munk Jensen PR & Communication Manager susie.jensen@arlafoods.com +45 24640663