Arlas hjemmeside delt i rødt og grønt
- Læs tid
- 1 min
- Publiceret
- 17 september 2003
- Kontaktpersoner:
- Skrevet af
Når du klikker dig ind på Arla Foods’ hjemmeside, bliver du nu mødt af enten et Arla i rødt eller et Arla i grønt – helt afhængig af hvilken adresse, du benytter.
Delingen mellem forbrugerstof og virksomhedsstof sker for at sætte mere fokus på de enkelte områder. Samtidig sikrer ændringen, at du nemt kan bevæge dig imellem de to stofområder uden at spekulere over, om det nu hører hjemme i det røde eller det grønne univers.På adressen www.arla.dk mødes du af det røde Arla masterbrand og kommer inden for i et forbrugerunivers med opskrifter, produktnyheder, konkurrrencer og fakta om produkterne.
Hvis du derimod taster www.arlafoods.dk kommer du ind i det grønne virksomhedsunivers, hvor du kan hente nyheder fra virksomheden, finde fakta om eksempelvis virksomhedens størrelse, placeringer på verdenskortet, historie, miljøforhold og jobsøgning.
Arla Foods er et internationalt mejeriselskab ejet af 8000 landmænd fra Danmark, Sverige, Storbritannien, Tyskland, Belgien, Luxembourg og Holland. Arla Foods er en af de førende aktører inden for den internationale mejeriverden, med kendte mærker som Arla®, Lurpak®, Puck® og Castello®. Arla Foods fokuserer på at levere mejeriprodukter fra bæredygtigt landbrug og drift, og er også verdens største producent af økologiske mejeriprodukter.