Pressemeddelelse

Arlas hjemmeside delt i rødt og grønt

Når du klikker dig ind på Arla Foods’ hjemmeside, bliver du nu mødt af enten et Arla i rødt eller et Arla i grønt – helt afhængig af hvilken adresse, du benytter.

Delingen mellem forbrugerstof og virksomhedsstof sker for at sætte mere fokus på de enkelte områder. Samtidig sikrer ændringen, at du nemt kan bevæge dig imellem de to stofområder uden at spekulere over, om det nu hører hjemme i det røde eller det grønne univers.På adressen www.arla.dk mødes du af det røde Arla masterbrand og kommer inden for i et forbrugerunivers med opskrifter, produktnyheder, konkurrrencer og fakta om produkterne.

Hvis du derimod taster kommer du ind i det grønne virksomhedsunivers, hvor du kan hente nyheder fra virksomheden, finde fakta om eksempelvis virksomhedens størrelse, placeringer på verdenskortet, historie, miljøforhold og jobsøgning.

Skrevet af

Arla Pressevagt
Primær kontaktperson

Arla Pressevagt(kun journalister/presse)

Åse Andersson
Primær kontaktperson

Åse AnderssonGlobal Pressechef

(kun henvendelser fra pressen)

Jesper Skovlund
Primær kontaktperson

Jesper SkovlundPR-chef, Arla Danmark

Kun henvendelser fra pressen.