Sommer i fodboldens tegn

Læs tid
1 min
Publiceret
12 marts 2003
Kontaktpersoner:
Skrevet af


Fodboldskolen kunne sidste år fejre 10-års jubilæum. Siden den første skole blev afviklet i 1993 har over 200.000 børn og unge deltaget på Fodboldskolen.

Flere tusinde børn ved allerede nu, hvad de skal bruge en uge af sommerferien på.

Tirsdag åbnede billetsalget til Dansk Boldspil Unions(DBU) landsdækkende fodboldskole, som Arla Foods støtter via landsholdssponsoratet.
Allerede på førstedagen kunne DBU melde om 11 udsolgte skoler og over 3.500 tilmeldte.
Billetter kan købes via Billetnet på landets posthuse, via hjemmesiden www.billetnet.dk eller på telefon 70 15 65 65.
Fodboldskolen er for piger og drenge mellem 8 og 16 år og består af en uge med daglig fodboldtræning i skolernes sommerferie. Fodboldskolerne arrangeres af DBU i samarbejde med lokale fodboldklubber landet over, og i år er det muligt at tilmelde sig 218 fodboldskoler.

Læs mere om fodboldskolerne på DBU's hjemmeside:
www.dbu.dk

Arla Foods er et internationalt mejeriselskab ejet af 8000 landmænd fra Danmark, Sverige, Storbritannien, Tyskland, Belgien, Luxembourg og Holland. Arla Foods er en af de førende aktører inden for den internationale mejeriverden, med kendte mærker som Arla®, Lurpak®, Puck® og Castello®. Arla Foods fokuserer på at levere mejeriprodukter fra bæredygtigt landbrug og drift, og er også verdens største producent af økologiske mejeriprodukter.

Skrevet af

Arla Pressevagt
Arla Pressevagt Kun henvendelser fra pressen.
Bjarke Munk Kamstrup
Bjarke Munk Kamstrup Pressechef bjaka@arlafoods.com +45 2452 6956
Jonas Barfoed
Jonas Barfoed Pressemedarbejder jbark@arlafoods.com +45 9131 1260
Susie Munk Jensen
Susie Munk Jensen PR & Communication Manager susie.jensen@arlafoods.com +45 24640663