Pressemeddelelse

Arla rykket ned i imageanalyse

Efter fire år i toppen af Levnedsmiddelbladets imageanalyse er Arla Foods i år røget ned af listen til en samlet syvendeplads. Mens Arla Foods kan fastholde førstepladsen i kategorierne ”dygtig ledelse”, ”kvalitet” og ”produktudvikling”, er Arla Foods næstbedst i kategorierne ”mest troværdig” og ”tænker mest på miljøet”. Derimod er placeringen som nummer et i den sidste kategori, ”høj forretningsetik”, nu skiftet ud med en syvendeplads. Analysen foretages af TechMedia blandt 100 topledere fra Danmarks største fødevarevirksomheder og deres kunder i catering- og dagligvaresektoren.

Vinderen af imageanalysen blev Danisco, mens Thise Mejeri, som var ny i analysen, kom op på en samlet tredjeplads.

Skrevet af

Arla Pressevagt
Primær kontaktperson

Arla Pressevagt

Kun henvendelser fra pressen.

Jonas Barfoed
Primær kontaktperson

Jonas BarfoedPressemedarbejder

Susie Munk Jensen
Primær kontaktperson

Susie Munk Jensen PR & Communication Manager