Ny smørskål til din Lurpak
- Læs tid
- 1 min
- Publiceret
- 17 november 2004
- Kontaktpersoner:
- Skrevet af
Forbrugerne kan nu få en smørskål med, når de køber en pakke Lurpak saltet 250 g.
Smørskålen er lavet af hvidt porcelæn og frostet plast, og den er blevet specialudviklet til Arla Foods.
”I Danmark er der i øjeblikket meget fokus på pris og discount, og i det lange løb vil det skade Lurpaks værdi, hvis der kun køres kampagne på prisen, for hvorfor skulle forbrugeren så betale mere for Lurpak end for andre mærker?”, siger Laurent Ponty, der er product & brand manager i Division Danmark.
”Vi skal i stedet tilføre mærket merværdi, så vi får et produkt på et lidt højere niveau end andre. Derfor har vi lavet dette gode tilbud”.
Den nye smørskål til Lurpak smør er designet af firmaet Corpus, som den tidligere Melodi Grand Prix sanger Anders Frandsen står bag.
Sanger bag design
Smørskålen opbevarer og beskytter smørret i køleskabet og ser pæn ud på bordet. En pakke Lurpak med smørskålen kan erhverves for under en halvtredser i de butikker, der har sagt ja til at promovere tilbuddet, som kører et par uger eller så længe lager haves.
Der er i alt bestilt 24.000 smørskåle, og den er designet af firmaet Corpus, som den tidligere Melodi Grand Prix sanger Anders Frandsen står bag.
Arla Foods er et internationalt mejeriselskab ejet af 8000 landmænd fra Danmark, Sverige, Storbritannien, Tyskland, Belgien, Luxembourg og Holland. Arla Foods er en af de førende aktører inden for den internationale mejeriverden, med kendte mærker som Arla®, Lurpak®, Puck® og Castello®. Arla Foods fokuserer på at levere mejeriprodukter fra bæredygtigt landbrug og drift, og er også verdens største producent af økologiske mejeriprodukter.