Med daglige historier frisk fra den danske EM-lejr på Algarve-kysten i Portugal, et tilløbsstykke af en konkurrence, samt en populær EM Shop nyder Arlas specielle EM-site gedigen popularitet hos fodboldglade danskere.
Hjemmesiden får i alt mellem 2000 og 3000 besøg om dagen, og interessen for at klikke sig ind på EM-lejren og læse sjove og skæve historier fra og om EM-truppen er støt stigende.
Der er også gang i trøjesalget, hvilket tydeligt kunne ses under TV-transmissionen af Danmarks kamp mod Italien, hvor man gentagne gange så de mange danske roligans på tribunerne iførtArlas EM T-shirts. Både trøjesalget og besøgstallet forventes at stige yderligere under EM-slutrunden – specielt i takt med, at Danmark klarer sig godt.
Hvis de gode takter fra åbningskampen mod Italien fortsætter, kan både landsholdet og Arlas EM-site se frem til stigende popularitet.
Klik ind på www.arla.dk/ekspres og følg landsholdet fra dag til dag under hele slutrunden.