Populært Arla EM-site

Læs tid
1 min
Publiceret
16 juni 2004
Kontaktpersoner:
Skrevet af

Med daglige historier frisk fra den danske EM-lejr på Algarve-kysten i Portugal, et tilløbsstykke af en konkurrence, samt en populær EM Shop nyder Arlas specielle EM-site gedigen popularitet hos fodboldglade danskere.

Hjemmesiden får i alt mellem 2000 og 3000 besøg om dagen, og interessen for at klikke sig ind på EM-lejren og læse sjove og skæve historier fra og om EM-truppen er støt stigende.

Der er også gang i trøje­salget, hvilket tydeligt kunne ses under TV-transmissionen af Danmarks kamp mod Italien, hvor man gentagne gange så de mange danske roligans på tribunerne iførtArlas EM T-shirts. Både trøjesalget og besøgstallet forventes at stige yderligere under EM-slutrunden – specielt i takt med, at Danmark klarer sig godt.
Hvis de gode takter fra åbningskampen mod Italien fortsætter, kan både landsholdet og Arlas EM-site se frem til stigende popularitet.

Klik ind på www.arla.dk/ekspres og følg landsholdet fra dag til dag under hele slutrunden.

Arla Foods er et internationalt mejeriselskab ejet af 8000 landmænd fra Danmark, Sverige, Storbritannien, Tyskland, Belgien, Luxembourg og Holland. Arla Foods er en af de førende aktører inden for den internationale mejeriverden, med kendte mærker som Arla®, Lurpak®, Puck® og Castello®. Arla Foods fokuserer på at levere mejeriprodukter fra bæredygtigt landbrug og drift, og er også verdens største producent af økologiske mejeriprodukter.

Skrevet af

Arla Pressevagt
Arla Pressevagt Kun henvendelser fra pressen.
Bjarke Munk Kamstrup
Bjarke Munk Kamstrup Pressechef bjaka@arlafoods.com +45 2452 6956
Jonas Barfoed
Jonas Barfoed Pressemedarbejder jbark@arlafoods.com +45 9131 1260
Susie Munk Jensen
Susie Munk Jensen PR & Communication Manager susie.jensen@arlafoods.com +45 24640663