Pressemeddelelse

Populært Arla EM-site

Med daglige historier frisk fra den danske EM-lejr på Algarve-kysten i Portugal, et tilløbsstykke af en konkurrence, samt en populær EM Shop nyder Arlas specielle EM-site gedigen popularitet hos fodboldglade danskere.

Hjemmesiden får i alt mellem 2000 og 3000 besøg om dagen, og interessen for at klikke sig ind på EM-lejren og læse sjove og skæve historier fra og om EM-truppen er støt stigende.

Der er også gang i trøje­salget, hvilket tydeligt kunne ses under TV-transmissionen af Danmarks kamp mod Italien, hvor man gentagne gange så de mange danske roligans på tribunerne iførtArlas EM T-shirts. Både trøjesalget og besøgstallet forventes at stige yderligere under EM-slutrunden – specielt i takt med, at Danmark klarer sig godt.
Hvis de gode takter fra åbningskampen mod Italien fortsætter, kan både landsholdet og Arlas EM-site se frem til stigende popularitet.


Klik ind på www.arla.dk/ekspres og følg landsholdet fra dag til dag under hele slutrunden.

Skrevet af

Arla Pressevagt
Primær kontaktperson

Arla Pressevagt(kun journalister/presse)

Åse Andersson
Primær kontaktperson

Åse AnderssonGlobal Pressechef

(kun henvendelser fra pressen)

Jesper Skovlund
Primær kontaktperson

Jesper SkovlundPR-chef, Arla Danmark

Kun henvendelser fra pressen.