Castello køres i stilling i Tyskland
- Læs tid
- 1 min
- Publiceret
- 10 juli 2007
- Kontaktpersoner:
- Skrevet af
Arla Foods' sælgere på det tyske marked har kridtet skoene. De skal nu sikre, at Arla Foods kan videreføre og udvikle Tholstrups stærke position på det tyske marked.
Blå Castello skal bane vejen for tysk succes.Den tyske salgsstyrke er nu gået i gang med at sikre fuldt udbytte af den stærke markedsposition inden for skimmelost, som Arla Foods har opnået på det tyske marked med overtagelsen af Tholstrup.
"Vi har fået en meget solid platform for skimmelost i Tyskland, og den forventer vi at kunne løfte yderligere. Castello er et stærkt mærke, der ligger i den høje ende af prisskalaen, og her vil vi virkelig få udbytte af en øget salgsindsats," siger Torben Olsen, der er ansvarlig for Arla Foods' afsætning til det tyske marked.
Den samlede salgsstyrke i Tyskland er blevet præsenteret for sortimentet og historien bag Tholstrup ostene, og for øjeblikket er man nu ved at sætte fuldt blus under butikskampagner. Blå Castello bliver spændt foran kampagneaktiviteterne, der skal sikre den optimale placering på såvel butikshylder som i delikatessediske.
- juli blev Tholstrups tyske datterselskab integreret i Arla Foods, og Tholstrups salgskontor i Rattingen er nu overført til Arla Foods' tyske hovedkontor i Düsseldorf.
Arla Foods er et internationalt mejeriselskab ejet af 8000 landmænd fra Danmark, Sverige, Storbritannien, Tyskland, Belgien, Luxembourg og Holland. Arla Foods er en af de førende aktører inden for den internationale mejeriverden, med kendte mærker som Arla®, Lurpak®, Puck® og Castello®. Arla Foods fokuserer på at levere mejeriprodukter fra bæredygtigt landbrug og drift, og er også verdens største producent af økologiske mejeriprodukter.