Forbrugerservice har fat i mændene
- Læs tid
- 1 min
- Publiceret
- 30 august 2000
- Kontaktpersoner:
- Skrevet af
Selv om den nye institution Arla Foods Forbrugerservice kun har godt to forholdsvis rolige sommermåneder bag sig, gør nogle overordnede tendenser sig så småt gældende: At mange mænd ringer, og at arbejdspresset støt stiger i løbet af dagen og frem mod "lukketid". Det siger servicemedarbejder Jytte Dahl, der er en af de i alt tre skiftende vagter i Arla Foods Forbrugerservice.
"Forbrugerne spørger om produkterne i vores sortiment - hvor de forhandles, hvad de indeholder og om forskelle på tværs af produktgrupperne. F.eks. hvad forskellen er på A38 og Cultura, eller hvilken slags osteløbe vores produkter indeholder".
Arla Foods Forbrugerservice træffes dagligt på telefon 70 15 05 00 eller e-mail: forbrugerservice@arlafoods.com.
Arla Foods er et internationalt mejeriselskab ejet af 8000 landmænd fra Danmark, Sverige, Storbritannien, Tyskland, Belgien, Luxembourg og Holland. Arla Foods er en af de førende aktører inden for den internationale mejeriverden, med kendte mærker som Arla®, Lurpak®, Puck® og Castello®. Arla Foods fokuserer på at levere mejeriprodukter fra bæredygtigt landbrug og drift, og er også verdens største producent af økologiske mejeriprodukter.