Populært mellemmåltid

Læs tid
1 min
Publiceret
22 november 2000
Kontaktpersoner:
Skrevet af

Danskerne har tilsyneladende savnet et alternativ til de traditionelle mellemmåltider, for MiniMeal serien er blevet særdeles godt modtaget. De seks varianter, der blev lanceret i august, ligger således foreløbig 35 pct. over budgettet for det første år. Med udsigt til nye produkter og kampagner for serien håber produktchef Henning Carlsen, at de flotte salgstal holder.
Den mest solgte variant er luksusyoghurten med chokoladeknas-top, men alle varianter sælger godt.
Lige efter nytår kommer en ny variant i serien bestående af en mousse med 30 pct. frugt, og Henning Carlsen fortæller, at der dukker flere nye og helt anderledes varianter op i det nye år.

Arla Foods er et internationalt mejeriselskab ejet af 8000 landmænd fra Danmark, Sverige, Storbritannien, Tyskland, Belgien, Luxembourg og Holland. Arla Foods er en af de førende aktører inden for den internationale mejeriverden, med kendte mærker som Arla®, Lurpak®, Puck® og Castello®. Arla Foods fokuserer på at levere mejeriprodukter fra bæredygtigt landbrug og drift, og er også verdens største producent af økologiske mejeriprodukter.

Skrevet af

Arla Pressevagt
Arla Pressevagt Kun henvendelser fra pressen.
Bjarke Munk Kamstrup
Bjarke Munk Kamstrup Pressechef bjaka@arlafoods.com +45 2452 6956
Jonas Barfoed
Jonas Barfoed Pressemedarbejder jbark@arlafoods.com +45 9131 1260
Susie Munk Jensen
Susie Munk Jensen PR & Communication Manager susie.jensen@arlafoods.com +45 24640663