Arla Foods får et Marketing Academy

Læs tid
1 min
Publiceret
17 oktober 2001
Kontaktpersoner:
Skrevet af

Det første hold med 25 medarbejdere på Arla Foods’ nye Marketing Academy er nu startet. Uddannelsen er et to-årigt program rettet mod de godt 200 medarbejdere, som arbejder med marketing i ind- og udland i koncernen. I sin fulde længde omfatter uddannelsen 18 undervisningsdage fordelt på seks moduler. Undervisningen vil udelukkende blive på engelsk og afholdes i flere lande.

”Hensigten med at lave et Arla Foods Marketing Academy er at skabe udvikling for den enkelte medarbejder, men også at blive mere konkurrencedygtig som virksomhed. Erfaringer fra Arla Foods’ mange markeder og forretningsområder skal udnyttes på tværs”, siger Kim Schaltz, Koncern Marketing.

Arla Foods er et internationalt mejeriselskab ejet af 8000 landmænd fra Danmark, Sverige, Storbritannien, Tyskland, Belgien, Luxembourg og Holland. Arla Foods er en af de førende aktører inden for den internationale mejeriverden, med kendte mærker som Arla®, Lurpak®, Puck® og Castello®. Arla Foods fokuserer på at levere mejeriprodukter fra bæredygtigt landbrug og drift, og er også verdens største producent af økologiske mejeriprodukter.

Skrevet af

Arla Pressevagt
Arla Pressevagt Kun henvendelser fra pressen.
Bjarke Munk Kamstrup
Bjarke Munk Kamstrup Pressechef bjaka@arlafoods.com +45 2452 6956
Jonas Barfoed
Jonas Barfoed Pressemedarbejder jbark@arlafoods.com +45 9131 1260
Susie Munk Jensen
Susie Munk Jensen PR & Communication Manager susie.jensen@arlafoods.com +45 24640663