www.arlafoods.dk går i køkkenet
- Læs tid
- 1 min
- Publiceret
- 18 april 2001
- Kontaktpersoner:
- Skrevet af
Arla Foods’ danske hjemmeside får i denne uge nyt design og ny opbygning.
På baggrund af blandt andet de erfaringer, man har gjort sig med virksomhedens svenske hjemmeside, der er en af de mest populære hjemmesider i Sverige, er den danske side gjort mere brugervenlig.
Den mest synlige forandring i forhold til de nuværende sider er, at madlavning og forbrugerstof får en mere fremtrædende position. Samtidig bredes madlavningsdelen ud, så den ikke kun omhandler mejeriprodukter i madlavningen men hele køkkenet, herunder de øvrige råvarer, gode råd om køkkenhygiejne m.m. Foruden madlavningsdelen vil der være en selvstændig del om sundhed, hvor brugerne kan hente informationer om mejeriprodukternes rolle i kosten samt stille spørgsmål til Arla Foods’ ernæringspanel.
På hjemmesiden vil man stadigvæk kunne holde sig orienteret om virksomheden Arla Foods, dels via det nye afsnit ”Arla Fakta”, der omhandler virksomheden generelt, dels via de nyheder, der løbende lægges på hjemmesiden.
Den nye hjemmeside kan ses her på adressen fra fredag morgen.
Arla Foods er et internationalt mejeriselskab ejet af 8000 landmænd fra Danmark, Sverige, Storbritannien, Tyskland, Belgien, Luxembourg og Holland. Arla Foods er en af de førende aktører inden for den internationale mejeriverden, med kendte mærker som Arla®, Lurpak®, Puck® og Castello®. Arla Foods fokuserer på at levere mejeriprodukter fra bæredygtigt landbrug og drift, og er også verdens største producent af økologiske mejeriprodukter.