God start for A38 med 1,5 pct. fedt

Læs tid
1 min
Publiceret
13 februar 2002
Kontaktpersoner:
Skrevet af

A38 med kun 1,5 pct. fedt, som blev lanceret i oktober sidste år, er allerede et af de ti mest solgte syrnede produkter i Danmark. Forbrugernes modtagelse af produktet har dermed overgået forventningerne.

A38 har hidtil kunnet fås i den originale version med 3,5 pct. fedt samt en Cheasy lavfedt-udgave med 0,1 pct. fedt. Den nye variant har en fedtprocent på 1,5 og ligger smagsmæssigt tæt op ad den originale A38, der topper listen over syrnede produkter med 15-16 pct. af det samlede salg.

Arla Foods er et internationalt mejeriselskab ejet af 8000 landmænd fra Danmark, Sverige, Storbritannien, Tyskland, Belgien, Luxembourg og Holland. Arla Foods er en af de førende aktører inden for den internationale mejeriverden, med kendte mærker som Arla®, Lurpak®, Puck® og Castello®. Arla Foods fokuserer på at levere mejeriprodukter fra bæredygtigt landbrug og drift, og er også verdens største producent af økologiske mejeriprodukter.

Skrevet af

Arla Pressevagt
Arla Pressevagt Kun henvendelser fra pressen.
Bjarke Munk Kamstrup
Bjarke Munk Kamstrup Pressechef bjaka@arlafoods.com +45 2452 6956
Jonas Barfoed
Jonas Barfoed Pressemedarbejder jbark@arlafoods.com +45 9131 1260
Susie Munk Jensen
Susie Munk Jensen PR & Communication Manager susie.jensen@arlafoods.com +45 24640663