VM-tøj er højeste mode
- Læs tid
- 1 min
- Publiceret
- 12 juni 2002
- Kontaktpersoner:
- Skrevet af
11.500 bestillinger på VM-t-shirts er på mindre end en måned havnet hos Division Danmark, og alene mandagen efter Danmarks sejr over Uruguay blev der bestilt 800 t-shirts.
Sekretær i marketingafdelingen Lone Jensen er i øjeblikket fuldtidsbeskæftiget med at svare på spørgsmål om trøjerne ikke mindst fra de mange utålmodige fodboldfans, der har svært ved at acceptere, at der er 10 dages leveringstid
Også i Division Danmarks salgsafdeling i Vejle er der travlt med at ekspedere VM-tøj til Arlas medarbejdere og andelshavere. Der er ikke noget tal på bestillingerne, men ifølge sekretær Jytte Jensen har der været ”rigtig meget run på”, og der er også sendt en del tøj til Arla medarbejdere i udlandet, bl.a. Italien, Spanien, USA og Libanon.
Arla Foods er et internationalt mejeriselskab ejet af 8000 landmænd fra Danmark, Sverige, Storbritannien, Tyskland, Belgien, Luxembourg og Holland. Arla Foods er en af de førende aktører inden for den internationale mejeriverden, med kendte mærker som Arla®, Lurpak®, Puck® og Castello®. Arla Foods fokuserer på at levere mejeriprodukter fra bæredygtigt landbrug og drift, og er også verdens største producent af økologiske mejeriprodukter.