Guld til Matilde Café

Læsetid
1 min
Publiceret
05 maj 2004
Kontaktpersoner:
Skrevet af

Arla Foods har med de to seneste varianter i serien af Matilde Café produkter - Choko-Hazelnut og Choko-Caramel - vundet guldprisen i kategorien mejeriprodukter i den danske del af SIAL d’Or konkurrencen.

De to produkter skal nu dyste mod mejeriprodukter fra 26 andre lande ved fødevaremessen SIAL, der afholdes i Paris til oktober.

Dommerpanelet betegner Matilde Café Choko-Hazelnut og Choko-Caramel som ”gode og moderne produkter til unge voksne”, og i bedømmelsen blev der også lagt vægt en god og professionel markedsføring. SIAL er en international fødevaremesse, der afholdes i Paris hvert andet år. Arla Foods har tidligere opnået flotte resultater ved messen. I 1990 vandt Gourmalite – en hytteost med dressing – kategorien for mejeriprodukter, og i 1986 blev Cultura nr. 2 i samme konkurrence.

Matilde Café - nye smagsvarianter

Arla Foods er et internationalt mejeriselskab ejet af 8000 landmænd fra Danmark, Sverige, Storbritannien, Tyskland, Belgien, Luxembourg og Holland. Arla Foods er en af de førende aktører inden for den internationale mejeriverden, med kendte mærker som Arla®, Lurpak®, Puck® og Castello®. Arla Foods fokuserer på at levere mejeriprodukter fra bæredygtigt landbrug og drift, og er også verdens største producent af økologiske mejeriprodukter.

Skrevet af

Arla Pressevagt
Arla Pressevagt Kun henvendelser fra pressen.
Rune Jungberg Pedersen
Rune Jungberg Pedersen Kommunikationsdirektør Arla Danmark rpeda@arlafoods.com +45 91 31 10 88
Mathilde Bressum
Mathilde Bressum Communications Officer mabyl@arlafoods.com +45 91 31 16 40
Anders Græsbøll Buch
Anders Græsbøll Buch PR & Communication Associate Manager andbu@arlafoods.com +45 91 31 13 29