Nye Yoggi Yalla rytmer på tour
- Læs tid
- 1 min
- Publiceret
- 02 juni 2004
- Kontaktpersoner:
- Skrevet af
Koncertturne og tv-reklamer skal få de unge til at drikke Yoggi Yalla.
For få uger siden blev Yoggi Yalla lanceret i Danmark, og nu skal den primære målgruppe - unge mellem 15 og 25 - for alvor lære yoghurtdrikken at kende.
Derfor sponserer Yoggi Yalla fire musikfestival-dage, hvor der uddeles smagsprøver. Første gang var ved Horsens Open Air 21. maj. Her blev der uddelt 10.000 smagsprøver, og ifølge produktchef Lisa Nielsen blev der taget rigtigt godt imod de små smarte flasker med drikkeyoghurt i eksotiske smagsvarianter. ”Når vi lancerer et nyt produkt, er det vigtigt, at forbrugerne får mulighed for at prøve produktet. Yoggi Yalla henvender sig til unge, der lever et aktivt liv og er inspireret af internationale trends og ved, hvad der er oppe i tiden. Det er en utrolig svær målgruppe at ramme, men det, der binder dem sammen, er musikken, og derfor prøver vi at nå dem gennem Yoggi Yalla Fruit Tour”, fortæller hun.
Arla Foods er et internationalt mejeriselskab ejet af 8000 landmænd fra Danmark, Sverige, Storbritannien, Tyskland, Belgien, Luxembourg og Holland. Arla Foods er en af de førende aktører inden for den internationale mejeriverden, med kendte mærker som Arla®, Lurpak®, Puck® og Castello®. Arla Foods fokuserer på at levere mejeriprodukter fra bæredygtigt landbrug og drift, og er også verdens største producent af økologiske mejeriprodukter.