Pressemeddelelse

Smoothies-salg gjort op

Arla Foods’ salg af Harmonie Smoothies fra august til nytår er nu gjort nøjagtigt op, og i alt blev der solgt 379.554 smoothies i perioden.

For hver smoothie, der blev solgt, har Dansk Røde Kors’ hjælpeprojekt Barnelandet for forældreløse børn i Zimbabwe fået en krone. Medregnet de 150.000 kr., som kom ind ved en SMS-konkurrence, der blev annonceret på Harmonie mælke- kartonerne, får Barnelandet dermed ca. 530.000 kr. fra kampagnen.

Kampagnen var et samarbejde mellem Arla Foods, entertaineren Lotte Heise og Dansk Røde Kors.

Skrevet af

Arla Pressevagt
Primær kontaktperson

Arla Pressevagt

Kun henvendelser fra pressen.

Jonas Barfoed
Primær kontaktperson

Jonas BarfoedPressemedarbejder

Susie Munk Jensen
Primær kontaktperson

Susie Munk Jensen PR & Communication Manager