Ukraine-kamp skaber kontakter
- Læs tid
- 1 min
- Publiceret
- 01 september 2004
- Kontaktpersoner:
- Skrevet af
På lørdag spiller Danmark landskamp mod Ukraine i Parken. Arrangementet kan være med til at skabe forbindelser til det ukrainske marked.
Efter den flotte 5-1 udebanesejr i venskabskampen i Polen er det nu alvor for det danske fodboldlandshold. Lørdagens kamp er den første på vej mod VM i Tyskland i 2006.
Arla Foods benytter anledningen til at skabe en god forbindelse til kunder på det ukrainske marked.
”Arla Foods og vores distributør i landet Flemming Jahn fra firmaet Jahn General har inviteret de syv største ukrainske supermarkedskæder til et weekendarrangement i Danmark”, siger Bøje Johansen, der er regionalsalgschef fra Division Oversø. ”Her skal de lære at tænke i nye baner. De skal se, hvordan vi sælger produkter i Danmark, og vi skal på besøg i både Føtex og Bilka. Vi er i gang med at bygge Arla Foods Master Brand op i Ukraine og prøver at gøre Arla Foods berømt som international leverandør.”
Arla Foods er et internationalt mejeriselskab ejet af 8000 landmænd fra Danmark, Sverige, Storbritannien, Tyskland, Belgien, Luxembourg og Holland. Arla Foods er en af de førende aktører inden for den internationale mejeriverden, med kendte mærker som Arla®, Lurpak®, Puck® og Castello®. Arla Foods fokuserer på at levere mejeriprodukter fra bæredygtigt landbrug og drift, og er også verdens største producent af økologiske mejeriprodukter.