Matilde rocker i Parken
- Læs tid
- 1 min
- Publiceret
- 08 oktober 2007
- Kontaktpersoner:
- Skrevet af
Søndag 14. oktober slår Parken i København portene op for årets Mini Zulu Rock - "din første rockkoncert" - og igen i år er Matilde hovedsponsor.
Koncerten, som samler mere end 20.000 mennesker, er for de 3-12 årige, og de bands og solister, der optræder, er tilpasset netop denne målgruppe - typisk MGP-vindere og andre børnestjerner.
"Da vi i vores vision lægger stor vægt på børns sundhed, tilbyder vi sammen med Parken en Matilde Menubox, der indeholder et lidt sundere måltid end de franske hotdogs, som er fast sortiment i Parkens madboder," siger Arla Foods' projektleder Marianne Kristensen.
Menuboxen vil indeholde en pizzabolle, en Matilde kakaomælk, en Lillebror ostehaps, en lille pakke rosiner og en figenstand eller et stykke frugt. Ligesom sidste år bygger Matilde et aktivitetsområde med hoppepuder, hula-hop ringe, sjippetove, ansigtsmaling og lignende.
På de små Matilde kartoner er der i ugerne op til koncerten henvisning til en konkurrence på www.arla.dk, hvor forbrugerne kan vinde koncertbilletter og Matilde reklame-artikler.
Arla Foods er et internationalt mejeriselskab ejet af 8000 landmænd fra Danmark, Sverige, Storbritannien, Tyskland, Belgien, Luxembourg og Holland. Arla Foods er en af de førende aktører inden for den internationale mejeriverden, med kendte mærker som Arla®, Lurpak®, Puck® og Castello®. Arla Foods fokuserer på at levere mejeriprodukter fra bæredygtigt landbrug og drift, og er også verdens største producent af økologiske mejeriprodukter.