Pressemeddelelse

Nordiske kokke sætter smag på kunsten

Der er sanseoplevelser og inspiration til både voksne og børn under madkunstfestivalen "Smag på kunsten" på kunstmuseet Aros i Århus.

Mad og kunst går op i en højere enhed, når 20 gourmetkokke fra de fem nordiske kokkelandshold og otte billedkunstnere mødes for at udfordre og inspirere hinanden. Det sker på en femdages nordisk madkunstfestival, "Smag på kunsten", som Arla Foods er hovedsponsor for.

Fra 15. til 19. september kan publikum møde flere af de topkokke, som samarbejder tæt med Arlas ostemestre om at udvikle nye, smagfulde, nordiske mejeriprodukter.
"Vi har valgt at være sponsor, fordi der er gode visioner bag arrangementet, og fordi vi ønsker at synliggøre vores rolle i nordisk madkultur. Samtidig ligger det i forlængelse af vores eget kokkeprojekt. For os er det vigtigt at være der, hvor der snakkes om kvalitetsfødevarer, innovation og produktudvikling," siger Jesper Jæger, der er ansvarlig for sponsorater i Arla Foods Danmark.

Læs mere på www.aros.dk

Følg "Smag på kunsten" på www.arla.dk/karoline

Skrevet af

Arla Pressevagt
Primær kontaktperson

Arla Pressevagt

Kun henvendelser fra pressen.

Jesper Skovlund
Primær kontaktperson

Jesper SkovlundPressechef for Arla i Danmark

Arla Danmark

Åse Andersson
Primær kontaktperson

Åse AnderssonGlobal pressechef

Arla Group

Carina Østergaard
Primær kontaktperson

Carina ØstergaardPR Manager

PR og kommunikation i Arla Danmark