Arla Foods støtter Earth Hour

Læs tid
1 min
Publiceret
21 marts 2011
Kontaktpersoner:
Skrevet af

Arla vil gerne sprede budskabet om verdens største klimakampagne og opfordrer til, at man også derhjemme bakker om EARTH HOUR. Derfor er den ene side af Arla Lærkevang® og Harmonie® mælkekartonerne helt sort i denne tid.

Lørdag den 26. marts kl. 20:30-21:30 går verdens største klimakampagne Earth Hour jorden rundt igen.

En time om året slukker millioner af mennesker og tusindvis af virksomheder og kommuner i hele verden lyset for klimaet, som et stærkt signal til verdens ledere: Verdens befolkning kræver hurtig og seriøs handling mod klimaforandringerne - inden det er for sent.

Ingen kan redde verden alene. Men sammen kan vi gøre meget.

Det er WWF Verdensnaturfondens internationale netværk, der står bag den globale kampagne.

Arla Foods er et internationalt mejeriselskab ejet af 8000 landmænd fra Danmark, Sverige, Storbritannien, Tyskland, Belgien, Luxembourg og Holland. Arla Foods er en af de førende aktører inden for den internationale mejeriverden, med kendte mærker som Arla®, Lurpak®, Puck® og Castello®. Arla Foods fokuserer på at levere mejeriprodukter fra bæredygtigt landbrug og drift, og er også verdens største producent af økologiske mejeriprodukter.

Skrevet af

Arla Pressevagt
Arla Pressevagt Kun henvendelser fra pressen.
Bjarke Munk Kamstrup
Bjarke Munk Kamstrup Pressechef bjaka@arlafoods.com +45 2452 6956
Jonas Barfoed
Jonas Barfoed Pressemedarbejder jbark@arlafoods.com +45 9131 1260
Susie Munk Jensen
Susie Munk Jensen PR & Communication Manager susie.jensen@arlafoods.com +45 24640663