Outdoor Fitness

Høj puls outdoor booster

Den bedste og hurtigste måde at komme i god form på! Vi laver intervalløb, burpees, englehop og mountain climbers. Alle er enormt effektive øvelser, der giver ekstra puls og styrke, og som sikrer sved på panden.

Klar til løb

Vi sætter fokus på strækøvelser før og efter løbeturen. Inden vi løber, laver vi hver af de tre øvelser ti gange og efter løbeturen holder vi vores stræk i 4 x 15 sekunder.

UDSTRÆKNINGSØVELSER FØR OG EFTER LØB

Hvorfor er udstrækning vigtig? Fordi det hjælper din mobilitet, er det korte svar. Men når det gælder løb specifikt, er det faktisk ikke nødvendigvis høj mobilitet, du skal stile efter.

Bliv sommerklar på 4 uger

Det er aldrig for sent at komme i gang. Læs med og få sparket gang i kroppen og motivationen til en sundere livsstil. Du får i denne artikel et par gode råd med på vejen samt tips til, hvordan du holder på dine gode vaner selv, når sommeren igen er ovre.

Løbeprogram for nybegynder

Når du først har besluttet dig for at komme i gang med at løbe, er det er en god ide at følge et program, som sikrer, at du starter op i det rette tempo. På den måde undgår du for det første skader, men du sikrer også, at du ikke bliver træt for hurtigt og at din muskelopbygning og led kan følge med.