Workout full body

Bliv sommerklar på 4 uger

Det er aldrig for sent at komme i gang. Læs med og få sparket gang i kroppen og motivationen til en sundere livsstil. Du får i denne artikel et par gode råd med på vejen samt tips til, hvordan du holder på dine gode vaner selv, når sommeren igen er ovre.

Løbeprogram for nybegynder

Når du først har besluttet dig for at komme i gang med at løbe, er det er en god ide at følge et program, som sikrer, at du starter op i det rette tempo. På den måde undgår du for det første skader, men du sikrer også, at du ikke bliver træt for hurtigt og at din muskelopbygning og led kan følge med.

Stram op

Her sætter vi gang i hele kroppen og især de store muskelgrupper. Hver øvelse gentages 10 gange og vi kører igennem 3 runder, så vi helt sikkert får sved på panden.

Full body burn

Så skal der sved på panden! Vi kører på med 2 x 3 runder med 12 gentagelser af hver øvelse.

Puls og core

Her kombinerer vi cardiotræning med effektiv træning til din core. Vi laver hver enkelt øvelse i 40 sekunder og holder pause på 20 sekunder mellem hver øvelse. Gentag programmet 3 gange.

Full body

Er du klar til at få sved på panden? Her tager vi 3 runder, hvor vi laver hver øvelse i 40 sekunder med 20 sekunders pause mellem øvelserne

Motion i hverdagen - 9 gode tips til hverdagsmotion

Med nogle få lifehacks og lette øvelser kan du øge kalorieforbrændingen i hverdagen, for selv en smule gør en forskel. Se her hvordan.

Hvad er cardio træning?

Hvorfor er udstrækning vigtigt?

Sådan kommer du i gang med at træne

Få en mere tonet krop med Pink Fitness by Cheasy

Kom i form hurtigt

3 tip til hurtigere resultater

3 fejl du skal undgå, når du træner